Ninfas de los Senderos

UtOpIaS PaRa DeSCubRir... IroNIzaNdo la IrOnÍa... BuRLoNas Del SeNtiR... PALPITOS DE VIDA... y... lOs SeGUndos del TiEmpO... Que vuELveN a ExIStiR... (EingG?)

domingo, abril 15, 2007

un petit comentari


"No eres mi perro y no te puedo llevar con correa a pasear para que no te vayas; yo no puedo evitar que dentro del corazón te hayas quedado a vivir en mis recuerdos; no eres la parte que me falta para ser una persona, eres la duda de mi mente cuando me voy a la cama... Ayer entré en el hueco donde estas con una escabadora para echarte de mi mundo, encerrarte donde no te pueda ver. Ayer entré y me encontré junto a tu cuerpo un cartel que dice: no tocar;... y no se como hacer. Eres la sombra que oscurece la luz de mi sala de estar cuando no pienso en nada, después de ayer pensé en no volverte a ver almacenando tu amor entre mis cosas... ".


Una manera més i com infinites altres d'expressar el buit. El buit i la tristesa no tenen solucions ni dietes estudiades. Molt racionalment t'has donat la solució:


Patir.

Sentir.

Plorar.

Embogir.

pau.

Plorar.

Embogir de nou.

Sentir.

Pensar.

Desitjar.

Veure't.

No sentir-te.

Somriure.

Patir.

Patir.

Patir.

Avorrir-te de fer-ho.

perdre il·lusions.

Pensar.

Somriure.

Fumar.


Escalar poc a poc aquestes branques que el dolor t'obliga a viure per, al final, acomiadar-te de la llum i poder assumir, llavors si, amb molta pena el buit. passar la nit, si. passar la nit per, a poc a poc, veure de nou sortir el sol. Ni temps, ni pensaments, ni solucions... passar-ho. punt. Passar-ho, deixan't-ho passar.


És el únic i el molt que et puc dir. És el meu únic gairebé aprenentatge durants els meus passats 12 mesos... i tanmateix, una de les lliçons més importants de la meva vida.

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

naucil veliko

noviembre 19, 2009 3:21 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home