Ninfas de los Senderos

UtOpIaS PaRa DeSCubRir... IroNIzaNdo la IrOnÍa... BuRLoNas Del SeNtiR... PALPITOS DE VIDA... y... lOs SeGUndos del TiEmpO... Que vuELveN a ExIStiR... (EingG?)

sábado, noviembre 25, 2006

poca cosa però t'envio amor

Sé que havia d'escriure fa dos dies.. no ho he borrat de la meva ment... pots estar-ne segura... m'hagués encantat estar al teu costat en els moments que ho necessitaves... sento estar tant allunyada fisícament de tu... creu-me... no et trec de dins meu... com sents? Com estàs petitona? Jo fugint conscientment de l'escritura... no sé si la introespecció és una eficient mesura pel meu estat d'ànim... tu saps... mica en mica, si. mica en mica tot es va posant al seu lloc i una va aprenent del que significa ella mateixa... sóc aquí... exàmens i problemes per solucionar... amb esperança... i una mica de por... però mica en mica... al teu costat, sense dubte... em sents? t'envio amor.

2 Comments:

Anonymous Anónimo said...

L'amor es important, sentir el que tu expliques que li arribi aquella persona estimada,gracies :)per les teves paraules i per pasar per ojillos negros :), petonets!!:)

diciembre 07, 2006 3:07 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Simplement impresionant...continuaré llegin.te

diciembre 11, 2006 6:06 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home